sunnuntai 27. heinäkuuta 2008

Kuvia osa 2 (Phnom Penh, Paratiisisaari ja Siemp Riep)

Koska Kuva kertoo enemman kuin tuhat sanaa


Angkor


Paakallot muistona joukkohaudoista (Killing fields-Phnom Penh)


Kohti paratiisia (Kep)


Sanna hippihousuissaan (Preah Kahn-Angkor)

Joonaksen jalka ja ikuiseen uneen torkahtanut rotan paholainen (Siem Riep)
Muumit loytyi kaupasta! Mita on nuo suut?! (Siem Riep)

Vesisade, hypyt ja Reeta (Preah Kahn)

Puiden juuret oli vaan niin upeita, hyva luonto! (Preah Kahn-Angkor)

Upeita vareja (Preah Kahn-Angkor)



Joonas kipuaa varmaan jo kymmenennelle temppelille (Angkor)

Olikos ne sittenkin kaksosia (Siem Riep)

Preah Kahn (Angkor)

Joonas ja kissakaveri, joka oli kovin tulossa meidan kolmen dollarin majaan (Siem Riep)


Riippumattoja ja kissoja hostellin terassilla (Siem Riep)
Tiukat pyllyt Angkorin leijonilla (Angkor)


Valokuvia punakhmerien uhreista oli monta huoneellista (Phnom Penh)

Kidutusvankilaksi muunnettu koulu (Phnom Penh)

Hieno naama temppeli (Bayon-Angkor Thom)

Royal Palacen alue (Angkor Thom)

Hirmuisen kuumana paivana pyorailtiin noin 30 kilometria Angkorin alueella ja kivuttiin vuoritemppelille (Angkor)

Angkor Wat ja Uuno Turhapuro (Angkor)

Angkor Watin temppelia kiertamassa



Asetelmia Angkor Watilla


Angkor Watin temppeli (Angkor)

Viidakkoseikkailulla maassa, jossa ei saa menna poluttomiin metsiin
miinojen takia (Rabbit Island)


Viidakosta rannalle kahlaamaan (Kambodzha)

Hyonteiset on oikeasti allottavia (Rabbit Island)



Iloiset saarelaiset (Rabbit Island)


Nalkainen mies ja koira Janissaarella

Pojat rentoutuu saarrella ("Rabbit Island")



Hirmuinen myrsky yllatti syomarit (Kampot)


Lahdetaan saarelle (Kep)



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa
Hienoa kun saitte taas kuvia laitettua, ollaan niitä kovasti jo odoteltukkin.Tänään en nää kuvista kun teidät :) ehkä huomenna alkaa jo näkyä huikeat taustat ja maisematkin...
Olette rakkaita, turvallista seikkailun jatkoa
Ä&K
Terkkuja paljon kaikilta meiltä

Anonyymi kirjoitti...

Ihan mahtavia kuvia! Täällä alkaa olla tarpeeksi rukseja kartassa jotta voisi lähteä navigoimaan itsekin sinne suuntaan..

Toistaiseksi kuitenkin turvassa auringolta toimistossa (onneksi)!

Ja Sami, tuopa noita chilejä tuliaiseks, pidetään kestit!

-pt